Commercie our ass....

Heftige titels om iets duideLOK te maken.

Ook als nano-nano brouwer LOK heeft LOK nameLOK te maken met commerciele druk. De Tripel, de Tripel, de Tripel... Die is lekker, die moet je maken. De Spring , de Spring... Die is lekker, die moet je maken... En zo gaat het maar door...

Nu is LOK niet doof voor signalen, echter.... LOK is geen Brouwerij die elke keer hetzelfde recept door de pannen gooit.

Gevolg: Voor LOK zijn maatstaven: bier op de markt welke rijpingstijd nodig heeft (lees de Tripel en Shi)... Kortetermijn oplossing: Best After Date aanpassen naar verder in de toekomst: Inmiddels van de laatste batch: Done.

Dus.... Wat nu?

Ja, er is meer vraag dan productie... Een luxe probleem dus... Prijs opdrijven? Nee, natuurLOK niet... Productie aanpassen?

Ja, LOK gaat op zoek naar uitbreiding van capaciteit...

Nu niet meteen van de handjes de lucht in, DAKTERRAS!!!... Het mot nameLOKwel goed zijn hè!

LOK gaat dus op zoek naar collega's die de kwaliteit van LOK kunnen borgen en ook iets hogere volumes kunnen draaien. LOK hoopt daarbij de prijzen gelijk te kunnen houden.

Kortom, voor de vaste waardes zoekt LOK een collegabrouwer, zodat LOK zich kan richten op de seizoensbieren en Limiteds....

That's all for now folks....